2011-05-18

Precis som jag sa. totalt jävla meningslöst!!

10 minuter om ens det. Så länge var vi inne hos läkaren. Och det till den fina summan 150:-.

För 150 spänn vill jag ha en läkare som bryr sig!! för satan alltså. mer oangagerad människa får man ju leta efter.  

Jag har fått medicin utskriven för 1 år och är det nåt under året så kan jag ju alltid ringa.

As if!!! ska jag ringa till dig, idiotmänniskan, som inte bryr sig ett jävla dugg om hur jag mår.

Du vet inte ens vem jag är!!!

R försökte flika in att det var rätt svajigt och att jag är osäker på min diagnos. men h?n bara högg av så det va ingen idé att ens fortsätta.

När vi var klara så åkte vi ner på SOS och klämde i oss varsin mjukglass och diskuterade hur vi skulle göra och hur vi skulle gå vidare. Ska försöka få tag i C imorrn, om det går, om h?n finns kvar. Se om jag kan få komma till henne och prata lite. om h?n på nåt sätt kan hjälpa mig att göra om utredningen.

Om det inte går den vägen så väntar vi in svaret på en annan grej som jag jobbat med och tar en privat psykolog till hösten.

Det känns rätt. För om jag vill må bra. Om jag vill kunna vistas bland folk utan att hjärtat håller på att hoppa ur kroppen på mig så måste jag reda ut den här röran som är JAG.

Jobbet är ju jobbet. Vad annars ska jag säga. Det funkar. För att jag biter ihop. För att jag tar på mig masken och blir en annan där. Men det gör ont. som satan.


Nu blir det sova. Älskar min säng alltså. mitt goa täcke och kudde. :D

Får se när småfasorna dyker upp. Trodde T va på ingång för ett tag sen men det kom ingen kille så jag va tvungen att kolla. Då hade han gått upp, tänt taklampan och sen lagt sig hos lillebror :D gohjärtana min.


Puss & Kram

Inga kommentarer: