2011-05-09

Ljuva värme och horribla brev

När jag blev hämtad på jobbet strax efter kl 20 var det fortfarande ljummet ut. :D

Det kändes som en kväll i mitten av juli. Åhh vad jag längtar efter sommaren.

En kall cider eller kanske en öl på altan med kärleken. Kortspel. Grillat. Surr och fnitter.

Idag har annars varit en sisådär dag.

Jag måste få ihop ett personligt brev till imorrn eftermiddag och shit va svårt. Jag hatar sånt där. Jag vet inte vad jag ska skriva. Skriva om MIG. Jag som inte alls vet vem jag är. vad jag gillar eller inte gillar. vad jag har för mål osv.

"Vad gör du på fritiden? eeehhh fritid??? jomen seruu..... ehhhmmm.... jo men jag gör nog.... typ.... eller ja... nä.... sover..... kanske. kan man räkna natten som fritid?? i såna fall svara jag sover på den frågan."

Typ så går mina tankegångar om det dära personliga brevet.

 2 referenser ska det vara med också. Men efter mycket tandagnissel och tårar har jag fått inse att det finns bara ett namn jag kan skriva. Det finns inget namn att skriva i ruta nr 2. Hoppas det är ok ändå.
Jag kan ge dom 10 namn.egentligen. men nä just det det får inte vara nån nära vän eller släkting.

oooooppps..... ja då finns det bara ett namn. Jag har ju lite svårt för det där med tilliten. Så att skriva dit ett namn bara för att. på nån som jag inte litar på. eller alls känner så där väl egentligen. bara för att det ska va ett namn. det funkar ju inte riktigt för mig.

Lite kvällsmys med prasselråttorna innan jag ska kram kudden. kanske kramar älsklingen lite också.
Få se hur mycket barn det är i sängen imorronbitti. Jag gissar på 2. Jag brukar ha rätt. 2 är ett säkert nr att gissa på. trust me I know.


 

1 kommentar:

Sarah sa...

Som gammal arbetsförmedlare kanske jag har några tips att komma med - om du fortfarande behöver inte är klar med personliga brevet? :)