2011-05-19

Hannah och Roger på dejt :D

Det är ytterst sällan vi gör något ensamma. 
Bara jag och han.
Då vi inte är mamma och pappa.
Då vi är vi.
Bara.

Men idag har vi varit bara vi.
En bra film. God mat.
Och roligt.


Sista (?) Piratfilmen gick upp i tisdagsnatt,
den var helt ok. Inget slår första men den här 
var bättre än nr 2 och 3 iallafall.
Klart sevärd så den kan jag varmt rekomendera.

Sen åkte vi upp till Buddys och köpte 
tzatzikiburgare som var så goda att det var
nästan läskigt. Dock glömde jag att ta bort ketchupen
och det var inte lite ketchup på.

Så här nöjd var jag när vi åkte hem.
En skön kväll med min älskling.
Nu är batterierna påfyllda för ett 
tag iallafall.

Tusen tack älskling för en höjdarafton.

L´skar dig.



1 kommentar:

carola sa...

funderar på den väggen jag med, jag blir så sjukt glad av den tapeten.
Hittade superfina vallmo på smaksak idag, ha i en hög vas:)

Tack goaste du för att du finns och förstår...Det stärker ska du veta.
kramisar