2011-05-10

PMS from hell och schlagernördar i smyg

Jodå idag har varit en riktigt rolig dag. *mycket mycket mycket ironi*

Haft en riktigt härdsmälta i form av självförakt.

  • det finns inget bra jag kan skriva
  • jag kan INGET
  • allt är värdelöst
  • finns ingen vits med att jag gör nåt
  • mitt liv suger jättehårt
  • jag ska plågas resten av livet

Ja ni kanske fattar hur roligt det har varit idag. Och stackar älskade R. Han försökte hjälpa så gott han kunde.
Och blev nedskjuten jäms med fotsulorna. Förlåt än en gång min älskling.

Han åkte och hämtade killarna och jag satt mig i solen. Sög åt mig all värme och bestämde mig för att sparka ut självföraktet så när dom kom hem mådde jag lite bättre och det lilla som fanns kvar höll jag långt inom mig.

Eller rättare sagt, det var bara en kille. T råkade han tappa hos farmor och E hade inte hunnit hem från stan så R fick åka en vända till och hämta E.

T kom lite senare med farfar. Farmor kom 17.30 då vi skulle ner på skolan för lite info ang skolstarten i höst.

Blev inte sådär jättemycket klokare, eller ja inte jag iallfall, tror R fick lite mer grepp om det hela men jag tror nog att det löser sig, det brukar det alltid göra.

E har varit inne i stan hela dan med dagis. Dom har varit på Högskolan och jobbat med luft, gjort massor av olika luftexpreiment och haft jätteroligt. Dock hade E sparkat in foten i nåt, vad visste han inte riktigt, det var jättehårt iallafall och det torde det ha varit för hans ringtå har svullnat upp rejält och han har riktigt ont i den. Få se hur den ser ut imorrn men jag betvivlar att han kommer att få ner foten i gjympadojorna så det får nog bli foppatofflor för herrn.

Medans jag la grabbarna så fixade R lite kvällsfika och så kikade vi på första semifinalen till Eurovison Song Contest som är på lördag. Vi prickade in 5 st iallafall men jag blev väldigt besviken på att Norge inte kom med, dom kunde gott ha bytt ut Island som jag absolut inte fattade mig på, till Norges glada låt.

Dock jätteglad för Azerbajan som jag verkligen gillade, även Georgien och Ungern var bland våra favvisar.

Nope nu är det dags för sängen. Är ju en dag imorrn med som ska orkas med.

Inga kommentarer: