2011-11-26

Dag 13: Den här veckan


shit alltså. jag kommer knappt ihåg vad vi gjort den här veckan men jag kan försöka sammanfatta det jag kommer ihåg iallafall.


Förra helgen.... där var det ganska tomt,,, undrar om inte...... jo men vänta nu. Z var hos farmor förra lördagen, Roger hade spelkväll med grabbarna. Sen på söndag så var vi till Ikea och lekte och käkade lunch. Måndag var det allmänt halabalo. Tisdag skolan och på bilden gjorde jag min finaste tavla som jag bara älskar. Onsdag jobbade typ allihopa. Torsdag var jag med Humlorna till ishallen igen och T åkte massor av skridskor. Fredag var vi till optikern med E, hans syn har förbättrats men glasögon ett tag till iallfall så hoppas vi han slipper det sen. Lördag, julstök. 


Så där typ har veckan vart. säkert glömt nåt men det är jag för trött för att komma ihåg nu iallafall.



Inga kommentarer: