2011-11-28

Dag 15 : Mina drömmar


Ja vad drömmer jag om......

Jag drömmer om att barnen ska växa upp och må bra. Vara friska och lyckliga.

Jag drömmer om ett jobb där jag blir sedd för den jag är. Där jag får vara jag.

Jag drömmer om en resa till USA

Jag drömmer om en stabil ekonomi

Jag drömmer om att bli gammal med Roger

Jag drömmer om ett bättre stabilare mående

Jag drömmer om en Shire häst

Jag drömmer om en örtträdgård. ett grönsaksland

Jag drömmer om fågeluppfödning

Jag drömmer om att alla jag älskar får vara friska. Och kvar här på jorden i många många år till.

Jag drömmer om att öppna ett bok/spel/cafe


Utan drömmar kommer man inte framåt. En hel del kommer just att förbli drömmar. Men i drömmarnas värld är inget omöjligt. I drömmarnas värld kan man göra vad man vill när man vill och allt, precis allt är möjligt.


//tänk.va.livet.skulle.va.trist.utan.drömmar.

Inga kommentarer: