2011-11-29

Tycker det är riktigt riktigt jobbigt.


Julklappar. Jag ser rent inget nöje i att köpa julklappar. Tycker det bara är skitjobbigt. Vill att dom ska vara nöjda och glada för det dom får. Och det är dom ju! För i princip vad som helst. Men jag vet inte om det här är nåt typiskt för mina grabbar eller om det hänger ihop med att dom är så pass täta i ålder.

Dom gillar ju i princip samma saker. Men jag/vi kan ju inte köpa 3 likadan saker av allt!!!

Men om Z får en brandbil tex så chansen stor att T bryter ihop och blir hysteriskt för att han inte fick en brandbil utan nånting annat och vise versa.

En fin balans känner jag och jag tycker det är skitsvårt och inte gör det saken lättare att vi tyckte det var en bra ide med en liten januarigrabb som ju inte ska få mindre julklappar bara för att man fyller år drygt 2 veckor senare och vad i fridens dar ska man då hitta på????

Det här är ju värsta i-landsproblemet och en skit i universum men gnälla får man göra på sin egen blogg så då gör jag det.

Tycker ni inte om det så behöver ni ju faktiskt inte läsa!!!


Inga kommentarer: