2011-11-14

Slut på kakor i veckorna:(


Hade nån sorts allmän invägning i familjen igår och nej. Jag är inte nöjd med var den där vågen stannade.

Har gått upp i sommar, inte alls konstigt, men nu känner jag mig..... bläää faktiskt alltså inte bläää som i "fy sjutton va fet och äcklig jag är" nä nä, trots allt tycker jag faktiskt om mig själv ändå, men jag trivs inte direkt och jag känner mig uppblåst faktiskt och otymplig så nu ska jag ta tag i det och 8 kg vill jag ha bort för då hamnar jag på 70 kg och då blir jag så nöjd så :D

Så, så här ser jag ut idag, 14/11 2011. Väger 78.8 kg men det är rätt ointressant faktiskt för jag kommer mer att hålla koll på måtten som jag också har tagit idag och vågen kommer jag möjligtvis att besök den 14/12. Har inte satt något slutmål för då funkar det inte för mig.... men ska vi säga ett ungefär så kanske till mitten av mars då vi (mest troligt) ska åka upp för att fira mormor (min mormor alltså).



Slut på kakor i veckorna (herre min gud va har jag gett mig in på!!!!) och när dom andra har lördagsgodis ska jag ha lördagskakor!!! :D

Och så har jag satt igång Active Fit programmet till PS3. Varannan dag blir det ett program på 20 min + promenad på lunchen och dom andra dagarna blir det promenad på lunchen och efter grabbarna somnat.


//vårvinterbeachen2012.här.kommer.jag.





från the ipåånn by moi :D

Inga kommentarer: