2011-11-20

Dag 7 : Min bästa vän.


Vänner kommer och går. Så är det. Precis som mycket annat i livet. 

När jag var liten hette min bästis Sarah. I skolan blev det Kristina och Camilla. I högstadiet var vi ett litet  gäng som alla var mina bästa vänner. Och jag anser alla dom här tjejerna fortfarande som min vänner. 

Vänner har jag. Dom är inte många men några finns där. Några lite närmare och några lite mer på avstånd.
Både bildligt och psykiskt menat.

Men. Min bästa vän. Det är en speciell vän. Den vännen måste uppfylla mycket. Men det viktigaste är att jag oavsett vad som händer måste veta att den vännen står kvar. Och vem gör det??

Det finns en sån person. Han har känt mig i 15 år. Han har fått mig så pass mycket på halsen att vi har 3 barn och är gifta.

Då vet ni va? Det är ju Roger. Han litar jag fullständigt på. Jag vet att han aldrig skulle svika mig.
Och vi har ofantligt roligt ihop. Vi kan ha ofantligt tråkigt ihop också. Men för det mesta är det rätt skoj med min Herr Persson :D

Så lite fakta om min allra bästa vän :

Han har barnasinnet kvar och är nog runt 22-23 tro jag :D
Han älskar tv-spel. Filmer och Böcker. Skräck och Fantasy är det bästa.
Han är gift med en galen norrlänning.
Han har 3 galna barn.
Han har 2 galna papegojor.


Alltså. Vi har lite svårt för att se "normala" ut.
Här gick avtryckarn av för tidigt så vi hann
inte räta till fejsen.


Recension av tvålcider på midsommarafton

"men oj pappa, kan du äta glassen sådär!"

Coolaste och starkaste farsan. ever.

Snyggast!!


//min.bästis.forever.

Inga kommentarer: