2011-11-26

to do list en lördag.


Få se. Om jag gör en lista på saker jag ska göra. borde göra. så ska jag bocka av dom ikväll och så får vi se hur många jag gjort....

Vill ni gissa så går det bra :D


  • Hämta julgrejor från förrådet
  • en snabb vända på toys
  • hänga upp julgardiner i köket
  • baka en kladdkaka
  • 30 min promenad
  • moppa golven i kök och hall
  • förslagsvis dammsuga dom golven före också

räcker så tror jag. ska bli intressant och se vad jag får styrka ikväll :D


//ha.en.skön.söndag.mina.fina.vänner.i.världen

UPDATE : nja det bidde inte så bra den där listan. Men baka har jag ju gjort. Lussekatter istället för kladdis och så har vi julpyntat lite. Får ta resten imorrn.


2 kommentarer:

Isa sa...

Ohoo ser nästan precis ut som vår lista för idag då:) Igår gnodde vi köket tills det glittrade. Jobbigt när man håller på men himla mysigt när allt är klart och pyntat. Vilken fin tavla det blev föresten:)

Hannah sa...

Hitills är pysslet hemhämtat och rundan till toyan (toys´r´us) gjord. Men sen somnade Zedd och jag tappade farten :D

Tack :D

kram